Service / Support

Service / Support

Få hjälp direkt

Behöver du hjälp?

Kontakta oss så kan vi hjälpa dig så fort som möjligt.

 

Telefon:  +46 (0) 18 363 116

E-post:  service@sweway.se

Fjärrsupport

För att kunna hjälpa Er som kund så fort som möjligt använder vi oss ofta av fjärrsupport vid enklare supportärenden som drivrutinsinstallationer och liknande. Vi använder TeamViewer för detta.

 

Klicka på länken nedan för att starta nerladdningen av vår fjärrsupportsagent. Den stödjer Windows, Apple och Linux, notera ID-nummret som vi behöver för att kunna ansluta till er dator.

 

Klicka här


Om du har en Mac och inte har använt Teamviewer förut kan det vara lite knepigt att få det att

fungera. Kolla in den här guiden för att se vilka inställningar du kan behöva ändra.

 

Service

Kopiatorer, Skrivare, Faxar, Datorer, Nätverk och mycket mera.

 

Sedan 1991 har SWEWAY Office AB utfört underhåll, reparationer och installationer av kopiering/multifunktionsmaskiner, fax, skrivare, datorer samt nätverk och nätverksutrustning. Löpande utbildning och stort intresse har givit oss möjligheten att serva de flesta på marknaden förekommande märken. Rullande servicebilar och direktnummer till servicetekniker bidrager till snabb service samt ofta problemlösning redan vid första telefonkontakten.

Support

SWEWAY Office har under många år jobbat med alla delar inom dokumenthantering och kan med stor kunskap och erfarenhet lämna kompetent och heltäckande support till kunder i hela norden. Vi jobbar mycket med förebyggande support som användarutbildning och automatisk rapportering för att underlätta för Er som kund.

 

Vi lämnar support på all utrustning som vi levererar. Det kan röra sig om behovsanalys, implementering av fakturascanning eller mer vardagliga problem som utskriftsproblem, pappersstopp, nätverksstrul eller nyinstallationer. Vi hjälper också till med flytt av maskiner om Ni skall flytta kontoret. Vi utför även flyttsäkring av större modeller om ni vill anlita egen flyttfirma.

 

Vi hjälper alltid till för att Ni som kund skall få en mer problemfri arbetsplats.

Service / Supportavtal

Kontakta oss om serviceavtal för nya eller befintliga maskiner. Vi servar naturligtvis alla maskiner, inte bara de vi själva levererar.


Inför leverans

Inför leveransen av Er nya multifunktionsmaskin från SWEWAY så ber vi Er att tillhandahålla så mycket information som möjligt. Det är för att vi ska kunna förbereda maskinen med de uppgifter som behövs för att göra leveransen snabbare och effektivare.
Fyll i uppgifterna i det här formuläret för att vi ska kunna förbereda er maskin för leverans.

Har du blivit ombedd att tillhandahålla uppgifter för egen SMTP? Fyll i uppgifterna här.